Verzending & Betaling

Artikel 2: Prijs
Alle vermelde prijzen zijn uitgedrukt in EURO, steeds inclusief BTW en alle andere verplicht door de Klant te dragen taksen of belastingen. [Indien de prijs niet vooraf kan worden berekend, moet u de manier vermelden waarop de prijs moet worden berekend].

Indien leverings-, reservatie- of administratieve kosten worden aangerekend, wordt dit apart vermeld. [U moet hier of op uw website alle extra vracht-, leverings- of portokosten en eventuele andere kosten die de Klant zal moeten betalen vermelden. Indien deze kosten niet vooraf kunnen worden berekend, moet u het feit dat er eventueel dergelijke extra kosten verschuldigd kunnen zijn vermelden]. 


De opgave van prijs slaat uitsluitend op de artikelen zoals het woordelijk wordt omschreven. De bijhorende foto’s zijn decoratief bedoeld en kunnen elementen bevatten die niet inbegrepen zijn in de prijs.

 

Artikel 3: Aanbod
Ondanks het feit dat de online catalogus en de e-commerce website met de grootst mogelijke zorgvuldigheid worden samengesteld, is het toch mogelijk dat de aangeboden informatie onvolledig is, materiële fouten bevat, of niet up-to-date is. Kennelijke vergissingen of fouten in het aanbod binden […] niet. [...] is wat de juistheid en volledigheid van de aangeboden informatie slechts gehouden tot een middelenverbintenis. [...] is in geen geval aansprakelijk ingeval van manifeste materiële fouten, zet- of drukfouten.


Wanneer de Klant specifieke vragen heeft over bv. maten, kleur, beschikbaarheid, leveringstermijn of leveringswijze, verzoeken wij de Klant om vooraf contact op te nemen met onze klantendienst. 


Het aanbod geldt steeds zolang de voorraad strekt en kan te allen tijde worden aangepast of ingetrokken door [...]. […] kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet beschikbaar zijn van een product. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.


Artikel 4: Online aankopen

[Hier moet u een zo concreet mogelijke beschrijving geven van:

  • hoe de bestelprocedure via uw webshop verloopt (de verschillende stappen om tot sluiting van het contract te komen), en

  • de mogelijke wijzen van betaling]

[…] (beschrijving bestelprocedure)


De Klant heeft de keuze tussen de volgende betaalwijzen (aanvullen / schrappen waar nodig, en tevens de eventuele kosten verbonden aan het gebruik ervan aangeven): 

  • via kredietkaart

  • via bankkaart 

  • via overschrijving op rekeningnummer BE…

  • […]
     

[…] is gerechtigd een bestelling te weigeren ingevolge een ernstige tekortkoming van de Klant met betrekking tot bestellingen waarbij de Klant betrokken is. 

‚Äč

Artikel 5: Levering en uitvoering van de overeenkomst

[Beschrijving van de uitvoering van de overeenkomst, uw leveringsprocedure, leveringstermijn en eventuele leveringskosten].

[Andere modaliteiten m.b.t. de uitvoering van de overeenkomst beschrijven].

Artikelen besteld via deze webwinkel worden geleverd in [land of landen waarnaar geleverd kan worden vermelden].

De levering gebeurt door [leveringsmethoden, -duur en eventuele kosten daarvoor vermelden].

Tenzij anders overeengekomen of uitdrukkelijk anders bepaald, worden de goederen aan de woonplaats van de Klant geleverd binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling. [leveringsmodaliteiten vermelden] 

Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moeten door de Klant onverwijld worden gemeld aan […].

Het risico wegens verlies of beschadiging gaat over op de Klant vanaf hij (of een door hem aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is) de goederen fysiek in bezit heeft gekregen. Het risico gaat echter al over op de Klant bij levering aan de vervoerder, als de vervoerder van de Klant de opdracht heeft gekregen de goederen te vervoeren en deze keuze niet door de […] was geboden. 

 

Artikel 6: Eigendomsvoorbehoud

De geleverde artikelen blijven tot op het moment van gehele betaling door de Klant, de exclusieve eigendom van [...]. 

De Klant verbindt er zich toe zo nodig derden op het eigendomsvoorbehoud van [...] te wijzen, bv. aan eenieder die op de nog niet geheel betaalde artikelen beslag zou komen leggen.

 

 

Artikel 10: Sancties voor niet-betaling
Onverminderd de uitoefening van andere rechten waarover [...] beschikt, is de Klant ingeval van niet- of laattijdige betaling vanaf de datum van de wanprestatie van rechtswege en zonder aanmaning een intrest van 10% per jaar verschuldigd op het niet-betaalde bedrag. Bovendien is de Klant van rechtswege en zonder aanmaning een forfaitaire schadeloosstelling verschuldigd van 10% op het betrokken bedrag, met een minimum van 25 euro per factuur.


Onverminderd het voorgaande behoudt [...] zich het recht voor de niet (volledig) betaalde artikelen terug te nemen.

  • Facebook - White Circle
Blijf op de hoogte

© 2018 de Bron van Bavalon - by Amber Jano

Ode (Yours) - Axel Jano
00:00 / 00:00