Over ons

Over ons

Over ons
Artikel 2 - Identiteit van de Ondernemer

 

Statutaire naam:

Kristl De Bilde EZ

 

Handelsnaam:

De Bron van Bavalon

 

Vestigings- en bezoekadres:

Meusegemstraat 118a

1861 Wolvertem

België

 

Telefoonnummers: 

vaste lijn     +32(0)2 270 05 09

mobiel nummer +32(0)477 28 20 84

mobiel nummer +32(0)478 24 99 17

bereikbaar 7 dagen per week van 10.00 u. tot 19.00 u.

 

E-mailadres:

shop(at)debronvanbavalon.be of via dit elektronisch formulier

 

Ondernemingsnummer:

0866 805 163

 

Btw-identificatienummer: 

BE 0866 805 163

 


Artikel 3: Algemene bepalingen


De e-commerce website www.bavalonshop.be van De Bron van Bavalon, een eenmanszaak met maatschappelijke zetel te 1861 Wolvertem, Meusegemstraat 118a, BTW BE 0866.805.163, RPR 0866.805.163, hierna ook “de Ondernemer”, biedt haar klanten de mogelijkheid om de producten uit haar webwinkel online aan te kopen.

 
Onderhavige Algemene Voorwaarden ("Voorwaarden") zijn van toepassing op elke bestelling die geplaatst wordt door een bezoeker van deze e-commerce website (“Klant”). Bij het plaatsen van een bestelling via de webwinkel van de Bron van Bavalon dient de Klant deze Voorwaarden uitdrukkelijk te aanvaarden, waarmee hij instemt met de toepasselijkheid van deze Voorwaarden, met uitsluiting van alle andere voorwaarden. Bijkomende voorwaarden van de Klant worden uitgesloten, behalve wanneer deze voorafgaandelijk, schriftelijk en uitdrukkelijk door de Ondernemer aanvaard zijn. Op aankopen en bestellingen in onze fysieke winkel zijn onderhavige Algemene Voorwaarden niet van toepassing. Anderzijds blijven deze Voorwaarden wel van toepassing wanneer de Klant verkiest om een bestelling geplaatst via de webwinkel te komen afhalen in onze fysieke winkel. Ter verduidelijking wordt de aandacht gevestigd dat prijzen, kortingen, getrouwheidsformules, speciale acties, etc. tussen de fysieke winkel en de webwinkel voor eenzelfde product niet noodzakelijk overeenkomen.

Deze e-commerce website biedt de mogelijkheid aan de Klant om vanop afstand aankopen te doen uit het aanbod van de fysieke winkel van de Bron van Bavalon. Hierdoor heeft de Klant steeds de toegang tot dit aanbod in tegenstelling tot de fysieke winkel die meestal enkel toegankelijk is na afspraak. Ondanks dat de Ondernemer steeds zal zorgen voor een zo snel mogelijke levering en dit meestal binnen 1 tot 2 werkdagen, dient de Klant echter rekening te houden met onderbrekingen in de verwerking van bestellingen omdat er niet altijd voor permanentie kan gezorgd worden tijdens rustdagen en verlof. In de mate van het mogelijke zal dit duidelijk gecommuniceerd worden via deze e-commerce website. Bij twijfel of ingeval van een dringende levering, wordt het ten zeerste aangeraden aan de Klant om contact op te nemen met de Ondernemer.

 

 

Artikel 12: Klantendienst 


De klantendienst van De Bron van Bavalon is telefonisch, per post of elektronisch bereikbaar zoals beschreven in Artikel 2 van deze voorwaarden. Alle vragen, opmerkingen, klachten, enzovoort die via e-mails of andere elektronische communicatie worden verstuurd, worden met bekwame spoed behandeld en uiterlijk binnen twee werkdagen beantwoord, behalve eventueel tijdens sommige periodes waarin de winkel gesloten is zoals aangegeven op de website van de Onderneming. Indien zulks nodig zou blijken, wordt de postdatum of datum waarop een electronisch bericht werd verstuurd, in aanmerking genomen om de rechten van zowel de Klant als van de Ondernemer te doen gelden.

Voor dringende gevallen is het raadzaam om de schriftelijke communicatie telefonisch te bevestigen aan de klantendienst . Eventueel kan er aan de vraag voorrang gegeven worden.